onsdag 23 maj 2012

Underbara smärta

Ont, ont, ont. Kunde inte sova inatt så ont hade jag. I benhinnorna, i vaderna, i låren... Vaknade flera gånger av att vaderna var stenhårda! Det gör konstant ont, inte bara när jag går... HÄRLIGT!
Får se när det blir en joggingrunda härnäst... Behöver röra mig så smärtan går över... Men vet inte när jag ska hinna? Måste ju skaffa barnvakt om jag ska springa imorgonkväll och springa tidigt på morgonen funkar inte för mig, då mår jag dåligt hela dagen... Och mitt på dagen i sommarvärme är inte ett alternativ!
Imorgon kommer det en tjej som ska titta på vår barnvagn och förhoppningsvis köpa den... Jag älskar vår vagn men behöver en som inte tar upp hela bagaget i sommar. Men den nya vagnen måste vara stabil, bra att powerwalka med, bra sittyta och Nowa måste kunna sova skönt i den. Lutar åt en Brio Race, men har även ögonen på en Emmaljunga Scooter eller en Kronan Sulky... Brion är billigast, Kronan känns bäst och Emmaljungan behöver jag läsa lite mer om men tror den var dyrast...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar