söndag 27 maj 2012

Röd som en kräfta!

Ett riktigt nybörjarmisstag! Jag har solat idag, och det fläktade så det var inte så varmt! När jag vaknade till efter typ två timmar hade jag ont! Min högerarm är röd som en kräfta och ryggen ska vi inte prata om! Svårt att luta mig bakåt och det bränner på armen! Snacka om ett riktigt nybörjarmisstag! Aj aj aj!

Igår åkte vi vill Byxelkrok där vi hyrt stuga över helgen! Mamma visste inget så hon blev överraskad när vi kom! Hon fyller år på Morsdag i år! Och klart det måste firas! Satt ute igårkväll till över åtta, härligt! Idag har vi varit ute hela dagen, från frukost till fikat som alldeles strax ska intas! Jag har bakat en rabarberpaj och en blåbärspaj som vi ska smaska på om en stund! Många ! blir det ;-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar