torsdag 31 maj 2012

Finaste Marie!

Dagens träning blev 1.3 mil på cykel runt Nybro med finaste Marie! Det tog 40 minuter och vi hade en medelhastighet på 3 min 13 sek/km, det måste väl vara bra? Vi ska nu göra detta till en vana, jag ska iaf försöka cykla minst 2 ggr i veckan och ca 1.5 mil varje gång nu i början... Har sedan en runda på ca 2 mil men vi väntar lite med den! Åh det var så underbart att träffa Marie igen, måste börja ses oftare. Finaste Marie :)
Ska försöka få in att cykla minst två gånger i veckan, pw 3 ggr i veckan, en vilodag och sjunde dagen får vi se vad jag hittar på... Måste röra på mig mer kontinuerligt annars kommer jag var en småfet tant om några år :D
Natalie sover hos sin mormor och morfar inatt. Hon och mormor skulle ha en helkväll tillsammans med en cykelrunda, kvällsmat på McD och senare mys i soffan :) Natalie var så lycklig, får se om hon vill komma hem imorgon!
Nu blir det teve, dax för Revenge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar