lördag 19 maj 2012

Depp (uppdaterad)

En riktigt sugig kväll... Ibland vill jag bara dra täcket över huvudet och aldrig mer stiga upp. Ikväll är en sådan kväll... Är hemma själv med barnen ikväll, igen... Känner mig instängd... Sen så fort jag är iväg eller ska träna har jag dåligt samvete hela tiden och känner att jag nästan vill be om ursäkt... Och jag är inte iväg speciellt mycket!

Nu ska jag försöka få Natalie att sova så jag får tycka synd om mig själv ifred en stund!

Vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg men jag mår faktiskt lite bättre nu!



Published with Blogger-droid v2.0.4


Fortsätter på mitt inlägg... Nowa låg och sov och hade gjort så i några timmar... Natalie ville lyssna på musik när hon skulle somna så jag sätter på hennes radio. Och det blev skithögt, hon hade varit och skruvat på den när den var avstängd... Så nu är Nowa vaken...
Såg att det började en film kl 21 som jag ville se, perfekt ikväll tänkte jag... Petter kommer hem 21.05 och byter kanal mot FOTBOLL, jag spyr på fotboll just nu... Så någon film blir det inte ikväll då vi bara har canal + på teven i vardagsrummet... Och varför ska jag få titta på det jag vill?
Usch jag är så trött på allt just nu... Tårar i ögonen hela kvällen... Nu går jag och lägger mig!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (orkar inte gå ner i källaren och skrika)

1 kommentar: