söndag 29 april 2012

Giraffen

Är så otroligt dålig på att uppdatera så fort det blir helg, jag har liksom inte riktigt tid... Eller lust att sitta vid datorn...
Har inte tränat sedan aerobicen i torsdags. Är megaförkyld, ont i bihålorna, näsan rinner och jag håller på att hosta upp mina lungor... Så jag vilar mig i form till Linnealunken :) Nej men det är dumt att springa om man inte är frisk, vill inte att det ska bli värre eller utvecklas till något annat...
Idag har vi varit en runda i Kalmar på Giraffen, hittade lila sandaler till Natalie för 99 :- och ett par lila jeans för 129:-, hon fick även en rockring och ett par nya solglasögon... Det var hennes tur att få lite saker :) Sen åkte vi till svärföräldrarnas stuga i Sandbergen där vi blev bjudna på kroppkakor från Arontorp... Vi gick en runda till stranden men det blåste så mycket så där blev vi inte långvariga... Nu sover barnen och jag och Petter har precis ätit jordgubbar och bananer doppade i smält choklad :) Gott!

Imorgon är det Valborg, som firas hos Annelie och Fidde tillsammans med samma gäng som förra året, Helena och Linus, och Anna och Axel... Vi ska grilla och äta/dricka gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar