tisdag 10 april 2012

Lördag innebär massor av kalorier!

Det gick riktigt bra att träna igår, mina behinnor hämmade mig inte så mycket som jag trodde... Antingen har det börjat bli bättre eller har jag vant mig... Hoppas ju på det första! Idag har jag inte gjort ett skit, inte ens varit utanför dörren... Imorgon blir det kanske en simtur på förmiddagen sen blir det aerobic på torsdag... Sen blir det nog inte mer träning i veckan eftersom inte Petter är hemma... Kanske försöka få barnvakt på söndag då jag tror det är aerobic som söndagsmix!
Sen på lördag blir det en riktigt onyttig dag, jag fyller år så tänker skita i allt vad vikt heter och bara äta och dricka det jag tycker är gott! Ska ju även ha fest på lördagkväll så då lär det bli en stor mängd alkohol! Sen den obligatoriska bakismaten på söndagen...
Nehej nu måste jag plocka undan lite så jag kan sätta mig framför teven med gott samvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar