onsdag 4 april 2012

Tinnitus

Skulle simmat idag... Men så blev det inte, har lite annonser ute på urväxta bebiskläder och hade en tjej som skulle komma vid fyratiden och hämta en kasse med kläder... Hon kom en timme sent och Petter skulle iväg ikväll så jag hann inte... Och nu kommer jag ingenstans eftersom jag är hemma själv med barnen... SEGT! Jag hade behövt simma, får se om jag kan göra det imorgon när Petter kommit hem från jobbet... Tror inte mina benhinnor klarar varken en joggingrunda, en pw eller ett friskis-pass tyvärr... Så simma vore ju perfekt! Måste bara raka benen först....... as always...
Sålt bebiskläder för 390:- sedan i söndags, och då har jag faktiskt ganska mycket kvar! Strl 50/56 sålde jag för några månader sedan, nu säljer jag ut 62/68 eftersom Nowa växt ur dem... Snart är 74 för litet och då ska det med säljas...
Natalie har en riktigt dålig ovana när hon blir arg... Hon skriker, rakt ut, med gäll röst... Nowa blir rädd och börjar gråta och snart får vi väl tinitus hela familjen. Så idag började jag med något nytt. Varje gång hon skriker så får hon rita ett streck på ett papper, efter 5 streck blir det inget lördagsgodis... Låter kanske hårt men om vi inte gör något åt det kommer vår och barnens hörsel var förstörd snart... Jag har redan ett konstant pip i öronen sedan hon skrek mig rakt i örat för någon vecka sedan när hon fick ett vredesutbrott.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar