lördag 21 april 2012

Lördag!

Lördag igen, tiden går alldeles för fort... Varit ute i trädgården en stund och plockat lite... Var varmt och skönt när ni gick ut men efter en timme försvann solen och då blev det riktigt kallt! Så nu står jag och steker pannkakor samtidigt som jag bloggar... Ska iväg ikväll, skönt att komma hemifrån lite...
Ingen träning idag, men imorgon hoppas jag på en pw/joggingrunda eller ett pass på Friskis... Får se vad vädret och Petter säger :)
Har på mig ett par jeans jag köpte i höstas... De är lite stora nu om man säger så vilket är otroligt skönt... Mina favoritjeans har tyvärr gått sönder, de var så väl använda att de föll isär typ... När jag kommit ner några cm till ska jag handla lite nytt inför sommaren... Har ett presentkort på 650 kr på TorgEtt som ska utnyttjas :) Sen fick jag 1000 kr av mina svärföräldrar när jag fyllde år, dessa ska gå till en klippning av håret och sen får vi se vad jag hittar på med resten... Har en dejt inplanerad med Annelie, får nog ta lite av de pengarna dit... I maj får jag inte så mycket pengar då jag har tagit semester två veckor i maj och två i juni för att spara på lite fpdagar och för att få lite mer pengar till sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar