fredag 13 april 2012

Linnealunken

Aerobic igår, det var så otroligt kul. Var en gästledare från Kalmar så det var inte det vanliga passet... Det var kul och jobbigt och bra musik. Men det vanliga passet med Linda är ändå lite lite bättre! Men det var kul att röra på sig, har inte rört på mig på ett tag förutom gympan... Behöver komma igång med PW och jogga men har inte käder för det i det här vädret... Behöver vara varmare och inget regn... Har inte råd att köpa kläder efter väder så får vänta till vädret passar mina kläder...
Har anmält mig till Linnealunken nu, 5 km-lopp i Nybro... Ska bli riktigt kul att springa, ska slå följe med Fridah! Så nu måste vädret bli bättre så jag kan börja öva på att springa! Har inte tid med en massa regn och rusk! Ge mig vår, klarblå himmel och SOL!
Idag har jag inte rört på mig en millimeter, och inte imorgon heller... På söndag blir det nog en PW om jag orkar (läs: inte är alltför bakis) och har barnvakt en stund! Petter har nu varit borta två dagar och saknar honom massor! Men på söndagkväll kommer han hem igen... Trodde jag skulle bli knäpp av att vara själv med barnen så länge men det funkar... Förutom att Nowa blivit sjuk och ska bli buren hela tiden annars gråter hon... Det är otroligt jobbigt för då blir Natalie avundssjuk och lite småelak... I sängen på morgnarna så sparkar Natalie bort Nowa från mig men Nowa hon nyps och drar Natalie i håret så hon kan hon med! :) Syskonkärlek! (Det är inte så farligt som det låter!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar