måndag 23 april 2012

Värsta kvällen på länge

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH... så avreagerat mig lite... Nowa somnade i kvällsmaten vid kvart över sex... Natalie fick ett vredesutbrott efter hon gått och lagt sig och började skrika på sitt rum. Hon ville ha en macka i sängen (samma bråk varje kväll om den där jävla mackan i sängen som hon aldrig får). Självklart väcker hennes skrikande Nowa som blir hysterisk och gråter och skriker om vartannat... Då var klockan kvart i sju... Natalie somnade till slut vid tio över nio efter att ha tjurat och skrikit i över en timme... Nowa somnade i min famn några gånger men så fort jag ställde mig upp så vaknade hon och började skrika/gråta igen... Tjugo över nio lyckades jag äntligen lägga ner Nowa utan att hon vaknade... Har plockat undan i köket men disken får jag ta imorgon.. Kvällsmaten hann jag inte äta och duscha är ju inte att tänka på... Får ta en joggingrunda imorgon och duscha efter den istället...
Underbart liv som tvåbarnsmamma... (Petter jobbar kväll annars hade han såklart hjälpt mig, han var på väg hem efter ett hysteriskt sms från mig men jag löste det själv)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar