torsdag 19 april 2012

Linda är tillbaka igen, äntligen! :-)

Aerobic för Linda ikväll. 5 veckor sedan av olika anledningar... Det var kul! Och min blåsa på foten är såklart tillbaka! Det är något med fotrörelserna i detta passet som mina fötter inte fixar!

Imorgon ska det mätas igen... Känns inte så farligt längre... Kroppen har blivit tajtare och konditionen är så sjukt mycket bättre! Men det är klart, meningen är ju fortfarande att jag ska bli ganska mycket mindre... Men det kommer. Det jag inte kan förstå är hur jag kan ha minskat ganska många cm men knappt något i vikt... Är glad att jag inte bara går på vikt för då hade jag gett upp för flera månader sedan!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. men evve det är ju busenkelt...du har ju helt enkelt fått mer muskler efter all träning..dom väger ju mer än fett...:)
    kan inte jag få lite av din energi så att jag oxå kommer igång med träningen igen..? Kram helena

    SvaraRadera