söndag 1 april 2012

Nolltolerans!

1 april idag, så nu kör jag stenhårt en månad, jag ska röra på mig MINST 6 dagar i veckan, NOLLTOLERANS mot godis och fika... Det kommer blir sjukt tufft men jag ska fixa det... Måste gå ner minst 10 kg till innan jag är nöjd, så har ju en bit kvar om man säger så!
Idag blev det ett medelpass på Friskis med Marina, sjukt skönt, blir inte så ofta gympa längre utan blir aerobic eller en pw istället... Men det gör otroligt ont i mina benhinnor igen, började göra ont igen efter jag varit ute och sprungit... Ska handla hem till Voltaren Gel tror jag, eller tigerbalsam kanske funkar bättre?!
Upplägget för veckan är inte riktigt klart än, måste ju se vad Petter har för planer på kvällarna innan jag bestämmer hur jag ska träna... Men blir en pw imorgon iaf, sen har jag inte kommit längre i min planering! :) Sen är det ju mätdax på fredag igen... Känner mig tjock och uppblåst så får väl se hur det går med det...

1 kommentar: