fredag 1 juni 2012

Returer

Beställde kläder i onsdags och idag var jag och hämtade ut dem... Och hälften skickas tillbaka... Den vit/gula bikinin såg inte alls ut som på bilden och behån var alldeles för stor, trots att jag tog 80A (tog 80B i den vit/rosa och den satt perfekt). De rosa caprijeansen var tyvärr för små men jag chansade och tog en storlek mindre... Dumt gjort så här i efterhand tyvärr! Det saknades 3 cm på att kunna knäppa dem och sen ska jag ju kunna andas och sitta i dem med! Så en större storlek är beställd! Klänningen åker åxå tillbaka, det såg ut som jag hade ett stort tält på mig... Inte smickrande alls!!! Så den åker tillbaka!
Men den rosa/vit-rutiga bikinin behåller jag, de medelhavsblå(?) jeansen behåller jag och även träningslinnet trots att det var genomskinligt... Barnens kläder behåller jag med såklart :)

Har haft träningsvärk efter cyklingen igår, i ryggen, låren och i mina knän! Och har lite ont o rumpan, är inte van att sitta på en cykelsadel, cyklar ju i princip aldrig!

Imorgon får jag förhoppningsvis vår vagn såld. Har en Crescent Diva 2.0 men vill byta mot en lite mindre smidigare sittvagn. Hoppas jag blir av med den fort, har hittat en Emmaljunga scooter på Blocket för 1200:- med fotsack... Och den är RÖD, det är nog meningen att vi ska ha en röd vagn, har bara haft det är så länge... ! Men är den inte kvar blir det en ny svart/lila Brio Race med ratt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar