fredag 3 februari 2012

Äckelvarning

Igår blev det ett riktigt jobbigt pass med Step. Kände med en gång att min kropp inte alls ville samma sak som jag. Och extra svårt blir det då när man använder en bräda hela tiden, snubblade någon gång för jag var så seg i benen. Mitt huvud hängde inte med och jag lyckades inte koordinera mina rörelse en enda gång typ... OCH i slutet av passet, i de sista hoppen, fick jag mens. Ingen förvarning eller något alls, det kändes som jag kissade på mig och jag kände hur otroligt blött det blev och att det började rinna längs benen. Det var bland det värsta jag varit med om, det var hur mycket blod som helst, dock sög byxorna upp allt så ingen märkte något!

När jag kom hem hade det kommit ca 8 cm snö så jag skottade av garageuppfarten, skönt att ha det gjort!

Idag har vi varit ute och gått en runda, Stora i pulkan och Lilla i vagnen, men det var i kallaste laget att ha Stora stillasittande i en pulka så det blev ingen lång runda!

Om en vecka är det mätdax igen, får se om det hänt något... Hatar helgerna, det är så mycket svårare att vara nyttig då! Speciellt när min älskade schlager är tillbaka igen! Godis, cider och Melodifestivalen är livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar