fredag 10 februari 2012

Om min lillebror är 24 år, hjälp vad fyller jag då?

Gjorde en sjukt god soppa idag på kräftost, med lax och räkor... Supergod! Men förmodligen inte så supernyttig...
Sen var vi hos min bror som fyller 24 idag, där blev det prinsesstårta... Tog endast en liten bit och ett stort glas vatten till det! Till fredagsmyset har jag köpt en honungsmelon, och sen ska jag nog lyxa till det med ett glas Loka till det :)
Imorgon ska jag försöka få någon form av träning, men vet inte vad än, är sugen på att simma, får se om jag kommer iväg... På kvällen ska vi till några goda vänner för att umgås, skratta och glo på mello :) Nyårsgänget som ska träffas igen, ser verkligen fram emot det!
Nehej nu ska jag försöka få Stora i säng innan På spåret börjar, heja makarna Strömstedt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar