onsdag 22 februari 2012

Fixa en mil till sommaren?

Har blivit otroligt dålig på att uppdatera. Men har haft dåliga dagar på matfronten och mått lite dåligt över det! En semla igår och vitt bröd och chokladmjölk till frukost och kvällsmat idag! Konstigt att det jag alltid åt förut, idag får mig att må dåligt psykiskt!

Jag längtar så tills det blir barmark och ljusare på kvällarna så jag kan börja springa igen! Vill se vad som hänt med min kondition sedan jag sprang sist! Borde orka mycket längre runda nu! Med rätt musik i öronen vill jag till sommaren fixa att springa en mil! Förra sommaren fixade jag knappt en km men har ju tränat 2-3 ggr i veckan sedan september så något bättre måste ju min kondis vara!

Har börjat titta på Big Brother, och skyller det på Syrran! Men nu är det ett måste kl 22 varje kväll och gärna kl 19 med om jag har möjlighet!

Nu blir det en planka och armhävningar innan sovdax!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar