tisdag 14 februari 2012

Vi ser det snöa

Ingen mammagympa idag heller... För det första är det en otroligt dum tid för oss, mellan 10-11... Då brukar Lilla sova så att ha med henne gör att jag inte får mycket tränat då hon gnäller och gråter hela tiden eftersom hon är trött... Sen inatt så har hon varit vaken typ hela natten... Hon har varit ledsen och gråtit en massa så ingen sömn för varken henne eller mig... Så jag orkade inte i morse, även om hon faktiskt fortfarande är vaken... Har en sprängande huvudvärk och ont i ryggen eftersom hon sovit på min arm de gånger hon lyckats somna!
Så får bli en promenad i samband med att Stora ska hämtas hos dagmamman. För jag behöver röra på mig, kanske inte kan träna förrän på fredag eller söndag nästa gång...
Åt dåligt igår med, frukosten var nyttig med rågknäcke och te... Maten var väl okej, åt vid kl ett redan, det är riktigt tidigt för att vara oss, vi brukar äta vid tre ca, efter att Stora blivit hämtad... Men igår blev det lite tidigare för vi skulle till ÖF på eftermiddagen! Men sen åt jag inte mer på hela dagen, är aldrig hungrig längre... Känner ingen hunger... Så glömmer lätt bort att äta... Idag blev det en Naturdiet Shake till frukost, sedan får vi se vad det blir för mat, lutar åt pastasallad med kassler... Lätt och smidigt att göra!
Oj vad det snöar nu, kanske måste skotta sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar