tisdag 28 februari 2012

mitt i maten

Blev ingen löparrunda idag, vaknade med ont i halsen :-( typiskt! Men imorgon blir det en pw med all min nya musik jag fixat till min mobil (extra tack till Linda för finallåten i aerobicspasset).

Mat idag blev en sallad gjord på isbergssallad, gurka, tomat, fetaost, pasta, kassler och cashewnötter... Supergod var den! Till det ett stort glas vatten!

Aerobicen på torsdag blir min enda träning på Friskis denna veckan tyvärr... Idag hade jag ingen barnvakt och på söndag ska vi fira Angelica som fyllt år! På lördagkväll ska vi fira svärmor som fyller 60 år på måndag! På så lördag blir det Gröna stugan i Kalmar, gott!!!!!! Dock med barn :-( hoppas på lite matro iaf, ljummen oxfilé känns sådär!

Nu ska jag sova. God natt mina vänner!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar