måndag 20 februari 2012

Back on track

Oj vad dåligt med uppdateringar det har blivit i helgen! Men jag har inte suttit vid en dator på hela helgen i princip, har inte haft tid! Visst är det skönt, att inte ha tid att sitta vid datorn?!
I torsdags blev det aerobic som vanligt, skönt! I fredags var jag, P och barnen i simhallen, otroligt skönt. Första gången för Lilla så vi var lite spända på vad hon skulle tycka, men hon älskade det... Även Stora släppte loss till slut, hon är lite "trögstartad"! Dock med två barn så fanns det ingen chans för mig att simma så någon motion blev det inte för mig. 
Lördagen spenderades i källaren med att gå igenom saker som skulle säljas på loppisen på söndagen...
Söndagen stod jag och sålde på loppis hela dagen i princip. Kl 17 var det gympa, var hemma en timme innan från loppisen så jag hann dit. Gympan går så lätt nu, eller lätt är fel ord, men jag orkar så otroligt mycket mer! Fler armhävningar, ingen vila när vi gör magövningar osv... Dock är mina höfter fortfarande inte helt med mig, de är väldigt svaga. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att de ska bli starkare och mer "stabila"?

I veckan blir det nog simning eller gympa imorgon, på torsdag OCH söndag blir det aerobic!
Eftersom Stora har sportlov (eller spottlov som hon tror det är) så försöker vi hitta på saker... Idag har vi varit på playdate hos H (med mamma J och lillasyster E) som är född endast 13 minuter innan Stora.
Imorgon blir det maskerad på ÖF, Stora ska vara Nalle Puh och Lilla få bli polis :)
Kanske försöka mig på simhallen med, får se om jag fixar två barn själv...

Eftersom jag inte skrivit på hela helgen så har ni nu lite att läsa istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar