onsdag 29 februari 2012

Underbar PW

Blev en härlig PW idag, 6 km nästan exakt. Det tog mig 56 minuter vilket ger ett snitt på ca 9 min och 14 sek / km! Hade superbra musik i lurarna så knatade på i ett väldigt högt tempo! Eftersom jag gick i takt till musiken fick jag aldrig någon chans att sakta ner eller "vila"... Det var lite is och snö på några ställen där jag fick sakta ner och gå försiktigt men annars var det full fart framåt... Sista km gick lite långsammare men mötte en skogsmaskin och sen höll de på att fälla träd så fick stänga av musiken en stund, ville ha koll på vart de sågade! Men det var så sjukt skönt att gå, rensa tankarna. Och jag blev rejält svettig, svetten rann i pannan och jag var dyngsur på ryggen! Härligt! Även skönt att slippa barnvagnen, vill svänga rejält på armarna. Och att slippa stanna och stoppa in napp eller ändra för solen hela tiden!
Imorgon blir det aerobic igen, sen blir det nog en pw på fredag och söndag!
Igår blev det som sagt sallad till middag. Idag blev det köttbullar gjorda på 75% älgfärs och 25% blandfärs, potatismos och svartvinbärssås.... Underbart gott!
Nehej nu måste jag rädda Lilla som inte vill leka lika vilt som Stora...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar