onsdag 8 februari 2012

Dyrt att simma :(

Det känns så otroligt bra att ha börjat ett "nytt" liv... Jag älskar att träna och jag älskar den där känslan när man går och lägger sig och vet att man både rört på sig ätit bra hela dagen! Jag önskar att jag hade mer tid att röra på mig, längtar till snön försvinner så jag kan börja springa igen! Jag har inga bra skor och gå i nu när det är snö så några längre promenader blir det inte heller just nu... Mina gympadojor är alldeles för kalla att gå i och mina vinterkängor är inte gjorda för promenader då de är alldeles platta, får otroligt ont i fötterna av att gå i dem!
Idag blir det nog vila, gör ont i behinnorna bara jag går... Om det inte blir simhallen senare, men är så dyrt att gå in där... 50 spänn för att simma i 35 min känns sådär! Inget jag kan göra så ofta precis...
Nehej nu ska jag dammsuga lite innan Lilla vaknar, har tänt en brasa med, var bara 18.5 grader när vi steg upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar