lördag 11 februari 2012

Sluta på friskis och börja simma?

Har knappt rört mig en millimeter idag, vilar mina benhinnor så de ska fixa ett jympapass imorgon!
Har kommit lite ur fas nu när jag inte kan röra mig lika mycket som jag vill... Och sen finns ju inte tiden heller, med två barn och en sambo som jobbar kväll varannan vecka får man anpassa sig. Men sen har jag ju världens bästa mamma och pappa som ställer upp som barnvakter så jag kan träna trots att P jobbar! Skulle gärna vilja simma oftare, tycker att min hud fixade kloret ganska bra ändå, kliade lite men inte alls så mycket som det gjort innan! Och om jag ska börja simma kan jag ju göra detta på förmiddagarna när P är hemma! Dock har jag inte råd att både simma och träna på friskis, så jag får välja... Har till augusti kvar på mitt friskiskort, så då får jag ta ett beslut... Dock har jag ju börjat jobba då så kanske inte har tid en alls då... Speciellt med mina skittider på jobbet!
Ikväll ska nyårsgänget träffas igen, ska bli otroligt kul... Får se om barnen vill samarbeta ikväll, Lilla blir nog inga problem men är redan stressad inför Stora,. När hon blir trött borta så skriker och gråter hon... sist stod vi ut i två timmar sen åkte vi hem, kunde ju inte prata eller umgås ändå... Ska ta med hennes kudde, ett gosedjur och sen ska hon faktiskt få försöka somna i en resesäng! Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar