söndag 10 juni 2012

Hon hade en utmaning

Jaha, igår det var Challenge (sommarfest) med jobbet... Och det blir ju alltid blött :) Nej jag var ganska städad, under förfesten slank det ner 2 cider, 4 cider när vi var på resturangen och åt, och sen 2 cider på förefterfesten :) Åkte hemåt strax efter ett så finaste Fridah kom och hämtade mig så jag slapp åka fyllebussen!
Idag har jag varit lite tröttare än vanligt, men det är nog mest sömnbristen! Har målat brädor i carporten och målat dörren in till carporten... Men efter maten började känslan av att vara bakis komma, kan jag ha varit full när jag vaknade?!

Sen ikväll var det cykeldax! Varannan dag är planen och är man lite bakis får man skylla sig själv! Marie skrev att hon hade en utmaning till oss (Sara cyklade med oss åxå). Och vi cyklade genom S:t Sigfrid sen skulle vi över 25an till Västrakulla men cyklade fel och kom ut vid avtagsvägen till Trekanten! :) Tur att jag hittar och att det går en traktorväg jämte 25an... Så allt som allt blev det 2,8 mil med ett tempo på 2 min och 55 sek /km... Hastighet på över 20km/h!! Kanske dax att skaffa cykelhjälm? Men jag har riktigt ont i röven nu, kan knappt sitta och det känns som jag håller på att få blåsor på mina "lite mer privata delar lite längre fram"... AJ!

Nehej nu har Nowa vaknat så nu ska jag blanda välling till henne så hon förhoppningsvis somnar fort igen så jag kan fortsätta läsa min bok. Redan halvvägs i bok nr 3!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar