onsdag 6 juni 2012

Snubblande nära 2 mil!

Det blev en härlig cykelrunda med Marie ikväll. 19,58 km blev det för mig, snubblande nära 2 mil, men såg inte hur nära det var förrän jag stängt av runkeepern... Det är så underbart skönt att cykla. Det går fort, riktigt fort, idag låg snittiden på exakt 3 min/km... Vi cyklar fortare och längre för varje gång! Skönt sätt att få motion på...
Nu har jag hållt igång 5 dagar i rad så imorgon blir det en välbehövlig vila, tror min kropp behöver det. Sen blir det nog en cykeltur på fredag igen skulle jag tippa på!
Kanske skulle ha som mål att cykla in till Kalmar? Vet dock inte hur man cyklar bäst dit, och följer man inte stora vägen blir det säkert minst en mil extra... Men häftigt vore det... Man ska ju dock hem åxå...... ;)
Nu har båda barnen somnat så nu sitter jag och väntar på att säsongsfinalen på Greys ska börja! Petter är i Lenhovda på fotboll...
Ser fram emot midsommar massor nu, tror det blir riktigt bra! God mat, härligt sällskap, god dricka och såklart motion! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar