torsdag 7 juni 2012

lite skryt

Fick besök av Jeanette ikväll! Det var precis vad jag behövde! Vi pratade och tittade på Twilight... Tjejprat är bästa medicinen när man är lite nere! Nowa somnade tidigt och Natalie klarar sig bra själv på kvällen, hon börjar bli stor nu! Idag läste hon några ord i en bok, hon stavade fram orden! Hon kan stava till sitt eget namn utan att se bokstäverna framför sig! Hon är bra på matte och har ett otroligt bra minne! Hon är klok och smart min stora tjej! När jag var fyra läste jag på mjölkpaketen, tror hon med kommer göra det! Hon kan skriva sitt namn, Nowa, mamma och pappa alldeles själv! Hon längtar till hon får börja skolan och skriva i böcker!  :-)

Oj. Var väl inte riktigt meningen att skryta om Natalie men jag är så stolt över henne!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar