torsdag 28 juni 2012

Sjuk...

Mådde konstigt hela dagen igår, var otroligt trött och kändes lite som jag gick i en bubbla hela dagen. Vi åkte och hämtade hem Tuva och när vi kom hem mådde jag riktigt dåligt. Mamma kom förbi för att äta gott, dricka vin med Petter och titta på fotbollen. Då började jag frysa massor. Natten var hemsk, blöt av svett och frös så jag skakade! Tuva sov hela natten fram till fem när Petter steg upp för att åka till jobbet. Sen var det gnäll i massor efter Petter åkt till jobbet. Tog ut henne men hon gick bara direkt till dörren och ville gå in. Efter barnen vaknat insåg jag att det här fixar jag inte. 38.7 i feber och yr så Petter fick komma hem och ta över. Tråkigt att ligga inne i sängen när resten av familjen är ute och leker.
Nu ska jag vila en stund...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar