lördag 2 juni 2012

Mardrömsnatt

Natten var hemsk, Natalie hade mardrömmar och håll mig vaken nästan hela natten... Var nog uppe hos henne 3 ggr innan hon kom ner till oss. Hon somnade mellan mig och Petter och sen kunde inte jag sova mer. Hon snarkar, sparkar omkring sig och ligger inte still många minuter! Sen vid halv sju vaknade Nowa men jag gav henne bara välling sen somnade hon om igen! Vaknade till av mobilen och det var Marie som frågade om jag skulle med ut och cykla... Jag funderade någon sekund men bestämde mig för att följa med! Tryckte i mig en banan sen cyklade jag iväg. Vi cyklade genom Svbm och sen till S:t Sigfrid och sen genom Överstatorp på hemvägen. Det blåste massor men oj vad skön start på dagen. 1.5 mil på 49 minuter. Snittid på 3 min o 10 sek/km. Snabbare än i torsdags och det var tuffare idag! På måndag ska vi ge oss ut igen! Har fått tips på två bra rundor från mina föräldrar! Och mina knän fixar det, kände lite i torsdags men inget alls idag!

Sålde Divan idag. Så nu har jag börjat letandet efter en ny vagn, är otroligt sugen på en Emmaljunga Scooter eller Kronan Sulky men de är för dyra, och hittar inga begagnade heller! Så det lutar åt en Crescent Compact... Men skulle vilja testa en först så ska nog ta en tripp till Kalmar efter helgen för att se vad som finns där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar