tisdag 5 juni 2012

Min underbara snorunge

Ikväll blev det en PW på 5.5 km med Annelie! Gick väl inte inte världsrekordfart men det var skönt. Imorgon blir det nog en cykelrunda med Marie igen, vi har dock inte pratat om när eller så, får nog skicka iväg ett sms imorgon när jag vaknar! :)
Jaha sista avsnittet av DH ikväll... Ett av de tråkigaste avsnitten jag sett men allt måste ju lösa sig på ett bra sätt i slutet så...
Nowa har varit fröken gnäll hela dagen... Bara gråtit och skrikit konstant... Hon går ju numera och hon är väl frustrerad över att det inte går så fort. Sen har hon haft feber idag och är supersnorig. Tyckte jag såg nya tänder på G så hoppas de kommer upp fort... Samtidigt är hon den goaste ungen som finns, hon älskar att pussas, och håller fram huvudet tills man pussar henne. Så vet inte hur många snoriga pussar jag fått idag :) Sen är hennes nya ord Mamma... hela tiden... Hon har ett speciellt sätt att säga det på, hon låter som en krävande snorunge och hon skriker verkligen MAMMA så fort hon vill något... I början var det gulligt men nu gör jag allt för att försöka lära henne att säga Pappa!!! :)
Idag kom nya vagnen med så satte ihop den förut med hjälp av Nowa. Hon rev sönder och stoppade i munnen och jag svor och tog saker för henne :) Men sen tog mormor henne på premiärrundan och vagnen fick godkänt både från mormor och Nowa... Imorgon ska jag ut och testköra den...
Nehej nu fryser jag så jag skakar så nu ska jag gör Petter sällskap i sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar