onsdag 13 juni 2012

Insåg att jag kört helt fel

Har ju bestämt att jag ska cykla varannan dag och i måndags var en välbehövlig vilodag efter nästan 2,8 mil på cykel kvällen innan... Och igår fanns det ingen lucka alls till att cykla, eller jo, vid 21,30 och det är lite för sent att cykla anser jag... Så därför blev det idag istället. Skulle cyklat rundan vi skulle cyklat i söndags om vi inte kört fel men jag cyklade såklart fel igen, så det blev typ samma runda, bara en km kortare... Borde kollat kartan innan jag cyklade iväg! Hade tänkt att inte cykla så långt idag så därför la jag upp ett ganska högt tempo från start... När jag insåg att jag kört helt fel var jag nästan vid infarten till Trekanten så jag fortsatte men fixade inte hålla samma höga tempo! När jag var i Västrkulla var jag helt slut och då vet jag att det är nästan en mil kvar... Vid Fjelebo gick det lite lättare och efter Köhl kunde jag trampa på ganska bra igen... Så snittiden blev 2 min 52 sek /km. Första milen var jag nere på 2 min 35 sek/ km så det gick ganska fort...
Imorgon blir det en dag i Kalmar med Nowa, Jeanette och Ebba... Behöver köpa plastad frotté, vill in på Plantagen och sen behöver vi ett par sandaler till Nowa... Sen är det ju rea lite överallt med :)
På fredag ska jag försöka hinna med att cykla sen blir det lördag förmiddag också med Marie och Sara...
Nu ska jag återgå till min bok, Bella har precis vaknat upp som vampyr, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar