onsdag 27 juni 2012

Off

Nowa var väldigt tjurig och "off" igår. Imorse fick jag svaret, 39.4 graders feber, skållhet men frös så hon skakade... Stackars liten... Och jag har ont i halsen och i öronen. Hoppas det bara blir en liten förkylning, har inte tid med mer!
Nu har jag plockat undan lite på golven för i eftermiddag ska vi hämta lilla Tuva. Mattorna ska dammsugas och plockas bort, barnens leksaker ska läggas på behörigt avstånd och skorna ska upp på skohyllan :) Har en del sladdar att ta tag i åxå. Petter har byggt en liten "hage" ute i trädgården där hon kan få springa fritt. Inte så stor än men den kommer växa med tiden! Ska bli så spännande med en liten hund i familjen...

Har känt mig lite off och deppig de senaste dagarna. Kan inte sluta tänka på F på jobbet, jag minns honom med en sådan glädje. Skojfrisk, glad och snäll, väldigt livlig. Och nu finns han inte längre. Vi var inte nära vänner men det gör ont i hjärtat så fort jag tänker på honom. Han var den på jobbet som syntes och hördes mest. Samtidigt är det skönt att minnas honom så. Vila i frid F!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar