söndag 17 juni 2012

MÅSTE skaffa cykelbyxor

Idag drog jag med mig Syrran på en cykelrunda. Cyklade ju igår och tog ut mig totalt, nästan så jag kräktes i slutet... Men kände att jag behövde en återhämtningsrunda och sen hade jag ju missat några gånger och inte kommit upp i mina 3 cykelrundor. Så vi cyklade 2.6 mil i ett behagligt tempo! Tack för sällskapet! :) Men jag MÅSTE skaffa cykelbyxor, jag har skavsår och blåsor på ett mindre bekvämt ställe pga cykelsadeln! Ska även köpa ett fluffigt överdrag till cykeln imorgon och en hållare på ramen till vattenflaskan så jag får med mig den...
Veckans träning blev
Onsdag: Promenad 5.9 km OCH cykelrunda på 2.8 mil
Fredag: Klippte gräset
Lördag: Cykelrunda 2.7 mil
Söndag: Cykelrunda 2.7 mil

Igår var Jeanette och Erica här, vi tittade på New Moon, pratade massor och drack varsin vinflaska :) Strax efter halv tre cyklade de hemåt så har varit lite trött idag :D

Träningen i veckan är inte bestämd än, men blir nog en cykelrunda på tisdag kväll med Syrran. Sen är det ju midsommar så får se, men blir iaf promenader på morgonen för att köpa frallor och jordgubbar till frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar