måndag 2 februari 2015

69.6 kg

I morse var det dax att väga in igen:) 69.6 kg. Och det trots ingen träning på en vecka och att jag faktiskt stoppat i mig relativt onyttigt. Ätit både kladdkaka och jordgubbspaj i helgen. Så det kändes helt okej :) Idag är jag ännu mer förkyld än innan. Rösten  håller knappt, näsan rinner som niagara-fallet och bihålorna dunkar för fullt. Trots detta så jag har gått nästan 11000 steg på jobbet idag. Byxorna i strl 32 börjar sitta lite lösare nu. Så det går åt rätt håll.
Har varit så otroligt trött senaste tiden. kommer knappt upp ur sängen. Benen bär mig knappt så trött är jag. Så i fredags beställde jag rosenrot. Det ska pigga upp, tog en liten dos till att börja med för att se om jag märker någon skillnad. Självklart gör förkylningen att jag är tröttare än vanligt. Men tröttheten började långt innan förkylningen.

Längtar efter att få träna på löpbandet. Men med tanke på min hosta och hals har jag inte vågat ge mig på den. Vill inte förvärra något. Jag hinner träna upp mig till Linnealunken ändå, den är inte förrän i början på maj.

På lördag är det äntligen Melodifestivalen igen... Schlagernörd som jag är!!! Känns som att det kan bli ett bra år... Får se om det toppar 2013, då var jag i både Karlskrona på delfinal med Linn och i Malmö med VIP-pass med Jeanette och Statoil :) Och inte behövde jag betala för något av det. Biljetterna till Karlskrona vann jag och till Malmö hängde jag på Statoil-gänget som är granne med jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar