måndag 16 februari 2015

Shop til you drop!

Gah vilken träningsvärk jag har i mina överarmar idag. Så jävla gutt! Känner även av framsida lår när jag böjer mig ner. Jag tycker det är så härligt att gå ner i källaren och kunna träna i princip hela kroppen. Konditionen på bandet, ben och rumpa på crosstrainern, mage, rygg, bål och axlar med bollen och armar/axlar med hantlarna. Sitter på bollen och gör situps, ligger på bollen och gör armhävningar. Det är så mycket roligare med hjälpmedel :) Och jag får koncentera mig mer för att hålla balansen, det måste vara bra?!

Linnealunken i maj är bestämt, har kollat upp mitt schema och jag är ledig :) Nu ska  jag bara kolla upp Dr. Margareta-loppet i Kalmar med. Vi är än så länge 3 tjejer från jobbet som ska delta. Tror det blir en bra vår och sommar.

På lördag ska jag shoppa i Kalmar med Petter, behöver nya träningstights och nya vardagskläder. Har en massa "finkläder" men alla vardagskläder är för stora eller urtvättade. Äger inget par jeans alls, har bara färgade highwaist-byxor. Och de är både för stora och urtvättade. En ny bikini som passar vore ju kul med. Den jag har nu är alldeles för stor och sladdrig! Men det är inte prio 1 precis, så länge jag inte hoppar från trampoliner och dyker så "passar" den jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar