måndag 9 februari 2015

Igång med träningen

Igår tränade jag lite för första gången på nästan två veckor. Otrolig skönt att vara igång igen. Blev ett lugnt pass första gången. Idag körde jag lite hårdare. 5 min gång och 5 min jogg som uppvärmning. Sedan övningar för mage och bål på min boll. Sedan hantlar och hopprep för att springa en km i högt tempo. Sedan hantlar igen och bollen för att avsluta 5 min jogg på bandet. Grymt skönt. Imorgon blir det enbart bandet, det är så skönt att springa (jogga?).
Imorgon är sista dagen på min 5-dagars ledighet. Nytt schema från och med idag så då blev det en lite konstig ledighet. Men otroligt skönt!
Vågen står numera på under 70kg även mitt på dagen och kvällen. Så nu är jag under 70kg på riktigt. Att väga sig på morgonen är ju egentligen lite fusk ;)

Ser fram emot nästa lediga helg. Då blir det hotellmys och shopping med Petter. Det ser jag fram emot massor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar