torsdag 19 februari 2015

Avdelningsinfo

Jobbade 9.45-19.20 igår, och jag var väldigt seg i huvudet när jag kom hem. Byggde om nästan hela dagen på jobbet igår, det är så otroligt kul att se något nytt växa fram. Igår breddade jag grytor och kastruller. Från 10 sektioner till 16 ungefär. När allt är flyttat ska det ändras på hemsidan så det står rätt plats när kunderna söker på varorna. Men det är skönt att göra lite annat på jobbet än att bara sälja. Snart börjar grillsäsongen med och det tillhör min avdelning så då blir det ännu mer pussel för att få in det snyggt och säljande. En utmaning, men otroligt kul och inspirerande. Har redan en plan så jag vet hur och vad jag ska göra när grillarna trillar in.

Igår blev det ingen träning men gick ca 14000 steg på jobbet så dagen känns okej ändå. Idag jobbar jag samma tid så ingen träning ikväll heller. Måste fixa mina naglar ikväll med. Nagellacket flagnar och de är väldigt långa och sköra just nu. Hoppas de håller hela dagen på jobbet.  Skulle fixat naglarna igår och även lagt en ansiktsmask men det glömde jag bort. Får se om jag har bättre minne ikväll... Imorgon blir det iaf träning, får se vilken tid bara. De ska byta vattenledning i dagarna så har kanske inget vatten imorgon. Får låna duschen hos mamma o pappa annars :)

Vikten står still just nu, ligger på stadiga 69.0 kg. Men eftersom jag mäter mig varannan vecka så vet jag att det händer saker ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar