tisdag 17 februari 2015

Semle-fika

Fick ett ryck och städade badrummet idag. Nattis hade en kompis hemma så barnen var på övervåningen och lekte. Så nu skiner badrummet, skurade av hela badrumsskåpet, alla vägar, golv och lister. Nu har jag bara duschen kvar men duschade så sent ikväll så orkade inte göra det ikväll.

Nattis har äntligen köpt sin Lego Friends-båt. Hennes kompis skulle sälja sin så hon fick köpa den för 150:-. Hon hade bara 100:- kontant så nu är hon skyldig "lådan" 50:-. Hon får väl jobba av det annars ;)

Eftersom det är Fettisdagen så blev det semle-fika i eftermiddag. Gott! till lunch blev det Ajvar-kyckling med bulgur. Så kände att jag behövde svettas rejält ikväll. 10 minuter upp, sedan 4 minuter med hantlar. Sedan joggade jag 3 km på exakt 20 minuter. Alltså strax under 7min/km. Sedan blev det lite styrka på bollen innan jag varvade ned i några minuter. Nu blir det vila i 2 dagar eftersom jag jobbar 10-timmars pass. Sedan blir det träning på fredag när jag är ledig. Helgen år vi se hur den blir, Petter ska på styrelsemöte på söndagkväll så kanske blir träning lördag morgon innan vi åker till Kalmar.

Nehej, nu är det sovdax. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar