söndag 15 februari 2015

träna träna träna

Tränat måndag, tisdag, torsdag och söndag denna veckan. Känns skönt att vara igång med träningen igen. Nu ska jag köra på intervallträning i massor för att komma upp i tempo och flås. Mitt mål med träningen i januari var att gå ner i vikt. Nu är det att få bra kondition. Idag gick det riktigt tungt på bandet. Åt mat på jobbet kvart över 12, sedan en kopp kaffe och en banan strax efter tre. Sedan direkt hem efter jobbet vid fem, klä om och ner i källaren. Dock lite för lite mat i systemet för det var motigt och tungt. 10 min upp, 8 min med hantlar och boll, 12 minuter intervaller i högt tempo och sedan 10 minuter ner. Skönt att få röra på sig lite. Får se hur det blir med träning i veckan. Måndag, tisdag, fredag och söndag skulle jag gissa på. Onsdag och torsdag jobbar jag 10-timmars pass och på lördag ska jag och Petter har en mysdag i Kalmar med fika, shopping, mat på Kött & Bar på kvällen och sedan sova över på hotell. Åh vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar