måndag 26 mars 2012

Älskade mamma!

Vaknade som sagt med halsont och ett tryck i bihålorna... Men efter att varit vaken i några timmar så försvann det, men då hade jag andra projekt startade så då passade det inte in att springa en runda tyvärr...
Satt här hemma ikväll och var otroligt sugen på att ge mig ut, men Petter var på jobbet så kom ingenstans eftersom jag har barn som somnar tidigt... MEN då kom min underbara mamma och knackade på och frågade om hon skulle sitta hos barnen en stund så jag fick komma ut en runda... Snacka om att kunna läsa tankar (nej hon hade inte läst mitt inlägg på Facebook för hon hade inte varit hemma)! :)Så det blev en runda på 3.5 km där jag sprang den mesta tiden. Kändes otroligt bra och jag har mer i mig, men eftersom rundan inte var planerad hade jag precis ätit så fick håll efter ett tag...
Om ca 2 månader är det Linnealunken och den är på 5 km, och mitt mål är att fixa den på ca 30 min. Mitt rekord från Dr. Margaretaloppet inne i Kalmar är på 29 min och 32 sek MEN det är 15 (!!!) år gammal! Dock vet jag att man orkar mycket mer när det är många som springer och tittar på en!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nej har faktiskt inte gjort det än, ska göra det inom kort är planen! Ska du springa?

      Radera
    2. Jag har träning då men hade varit skoj om vi är några stycken som ställer upp tillsammans!

      Radera
  2. Hejja Evve Hejja Evve!!!! Puss Annelie

    SvaraRadera