söndag 4 mars 2012

Oxfiléplanka, oj så gott!

Har inte så farlig träningsvärk efter igår.. Men jag kom ihåg att stretcha, det gjorde jag inte i onsdags... Imorgon blir det en pw igen... Får se hur resten av vecka ser ut träningsmässigt... Blir nog jympa på tisdag och (såklart) aerobic på torsdag... Kanske gympa på söndag med... Sen någon pw där emellan med...
Maten igår på Gröna stugan var underbart god! Oxfiléplanka och till det kolsyrat vatten...
Bjöds på tårta efteråt hemma hos oss, tog så smal och liten bit att den knappt syntes på tallriken... Sen "råkade" det bli några ostbågar med, och 5-6 st godisbitar... Som ni ser har jag en bit kvar till nolltolerans, men det går åt rätt håll... Får två månader sedan åt jag godis varje dag, nu blir det några bitar i veckan bara! Jag är nöjd, jag tänker inte sluta äta gott och leva bara för att jag ska gå ner i vikt, man måste få unna sig och leva lite åxå... Sen får man ju dra ner på det kraftigt och det gör mig inget... Igår när jag hade tagit 3 godisbitar fick jag så sjukt dåligt samvete, blev arg och ledsen på mig själv.. Är det sunt? Så nästa gång blir det nog ingen godisbit alls... Nästa vecka ska bli en godisfri vecka! (Så Annelie, inget godis på lördag utan bara grönsaker *ler*)

2 kommentarer:

  1. Morötter, gurka, dipp o melon låter det bra? /PUSS

    SvaraRadera