lördag 3 mars 2012

PW innan frukost!

Blev en pw i morse igen innan frukost, lika skönt som i onsdags... Tog samma runda, 6 km är en lagom promenad... Idag gick jag dock nästan 2 minuter fortare, höll ett jämnare tempo och minskade med 15 sek/ km! I onsdags gick jag väldigt fort i början för att sedan minska lite i slutet... Under 9 minuter första kilometrarna för att vara uppe på nästan 10 minuter sista två kilometrarna... Men idag låg jag jämnt runt 9 min / km hela tiden!
Skulle vilja testa att gå en mil men måste mäta ut en bra runda som är så lång... Är inte intresserad av att gå inne i stan eller i villakvarteren, jag trivs bäst i skogen! Sen när snön är borta i skidspåren i Svartbäcksmåla kan man ju lägga till några kilometer genom att vika in där på något spår... Men men, en mil, där är jag inte riktigt än!
Barnen sov hela natten utan att vakna. Lilla somnade innan 18 igår och sov till kvart över åtta ca... Stora somnade vid 19 och vaknade lite innan åtta... TACK! Febern är även borta på Stora så ikväll blir det restaurang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar