lördag 31 mars 2012

Frossa en dödssynd?

Oj vilken frossarvecka jag har haft... Tårta, flottig hamburgare med pommes, marabou-polka, ahlgrens bilar, kebabtallrik och två cider... På bara en vecka... Sprang i måndags sen har jag haft så ont att jag knappt kunnat gå, sedan Step i torsdags, gjorde så ont att det knappt gick... Sen har jag inte gjort mer... Imorgon blir det Medelpass på Friskis med Marina! Sedan tar vi nya tag imorgon... En veckas svacka efter typ 12 veckor med mitt nya liv är jag faktiskt nöjd med. Med min historia så brukar jag ge upp efter två veckor så jag är nöjd och stolt över mig själv!
Så nu är det fullt ös igen, får se hur jag fixar alla frestelser i påsk, men så lämnge jag inte slutar röra på mig så är det ju okej att äta, mitt motto är att jag får äta allt, men bara lite av det :)

Lördag kväll och som vanligt inget att titta på på teve... Spelade lite Monopol på min mobil men batteriet tog slut så jag hamnade här istället! Barnen sover sedan flera timmar och Petter är på granngatan och dricker öl... Jag är så sjukt trött så jag funderara på att gå och lägga mig, men känns lite tidigt, klockan är ju inte ens 21...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar