onsdag 21 mars 2012

konstant huvudvärk

Har ätit regelbundet idag, dock inte supernyttigt precis då jag käkat hamburgare två gånger, dock hemmagjorda men pommes till första gången och vitt bröd... Nu har jag precis ätit kvällsmat, enkel fruktsallad av banan och äpple med lite grädde till, gott! Har blivit tokig i det, känns så otroligt bättre än att äta bröd... För några månader sedan åt jag ju även godis varje dag, numera enbart på lördagar och då bara några få bitar... Det går åt rätt håll! Imorgon ska jag börja med mina nya tabletter, ska bli intressant att se om de fungerar!

Step imorgon, förmodligen vila på fredag då jag är själv med barnen hela dagen... Pw eller joggingtur på lördag och söndag!

Sitter även ikväll med huvudvärk, har jämnt det numera... Näsan rinner fortfarande lite men annars är jag helt frisk... Förutom denna jobbiga huvudvärk, går inte över med tabletter heller, blir bara lite bättre...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar