torsdag 29 mars 2012

Ont, det gör ont!

Har haft så ont i mina ben att jag knappt kunna fungera normalt! Det började i måndagskväll efter att jag varit ute och sprungit! Det kan ju knappt vara meningen? Självklart hade jag räknat med träningsvärk men jag har ju så ont att jag nästan vill gråta, trots att jag ligger ner! Var ju Step idag istället för aerobic och det var ingen hit! Kunde liksom inte lita på benen riktigt, kändes som de skulle ge vika... Ska vila imorgon sedan blir det förhoppningsvis en pw på lördag om jag hinner! Petter är inte hemma på hela dagen så får stiga upp riktigt tidigt om det ska bli av. Och stiga upp tidigt är verkligen inget för mig, allt innan halv nio är alldeles för tidigt för att stiga upp!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar