torsdag 1 mars 2012

Musiken gör allt!

Flera dagar i rad har jag haft över 60 unika besökare! Visst är det häftigt? Dock är jag väldigt nyfiken på vilka alla dessa är eftersom jag inte gått ut med min blogg sådär superoffentligt! Ca 15 vänner som vet om den bara...

Idag var det äntligen dax för Aerobic.. Var lite nervös över hur min kropp skulle gilla det, har en grym träningsvärk efter min PW igår... Sen har höften känts väldigt ostabil ett tag och blåsan på foten hinner aldrig läka ut mellan passen... MEN allt gick super, kände lite i höften i början men så fort jag var uppvärmd försvann smärtan... Blåsan var ordentligt gömd under ett tjockt plåster så den hade iaf inte växt något!
Och skitsamma om jag har ont, aerobicen går inte att missa. Musiken gör en så otroligt pepp och sugen på att röra på sig, går verkligen inte att stå still till den! När sen finallåten kommer får jag ett lyckorus i hela kroppen, den är så sjukt bra! (youtube-klippet i förra inlägget är finallåten, råder er att lyssna på den, för den är grym). Bävar inför den dagen då Linda byter finallåt, men tills hon inte gör det njuter jag!

Maten har väl varit lite sisådär idag, två rågmackor med leverpastej och en stor kopp te till frukost, några skivor melon efter en timme. Sedan en naturdiet shake till lunch. Två pannkakor till lunch och en banan innan träning... Nu har jag precis druckit ännu en shake... Måste bli bättre på att äta bra, men det är ju så svårt. Speciellt för mig som är så kräsen med mat, önskar jag åt allt, men se det gör jag inte. Även om jag har blivit bättre så är det lång väg kvar tills jag blir nöjd över mitt matintag!

Oj det blev ett långt inlägg... Imorgon eller på lördag blir det en PW, samma runda och samma musik som sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar