söndag 18 mars 2012

Step up

Var och storhandlade igår, och som vanligt kunde jag inte stå emot frestelsen så en Marabou-polka fick följa med mig hem (dock en liten istället för den stora som det vanligtvis burkar bli). Men väl här hemma stod jag emot frestelsen så den ligger fortfarande oöppnad... Bakade knäckig äppelpaj igår, halverade sockermängden och tog en massa kanel istället... Den blev riktigt god! Men ändå en dl socker och en halv dl sirap så efter den så var det kanske bra att jag inte tryckte i mig choklad åxå...
Idag blir det ingen PW utan det blir Afrodans vid 17... Imorgon blir det nog inte heller en PW då  Stora är hemma och P jobbar förmiddag... Blir ett medelpass på Friskis på kvällen istället... Sen friskis på tisdag, pw på onsdag och sen är det step på torsdag (vi är några som har frågat om step och eftersom det inte finns på schemat så de byter ut aerobicen mot step ibland, tack!).
På fredag är det mätdax igen, vill se minussiffror denna gången istället för förra veckans plussiffror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar