torsdag 8 mars 2012

Midsommarfest!

Ingen träning idag heller! Tungt att andas, smärta när jag hostar och ont i bihålorna. Använde nässpray igår för första gången sedan jag blev av med mitt beroende för 11 månader sedan. Andra gången började det blöda och nu får jag en massa näsblod så fort jag böjer mig framåt, snyter mig och sprayar i näsan. Men utan mitt nässpray kan jag inte andas så det får blöda lite! Är dock rädd att jag ska bli beroende...

Har inte tränat på en vecka, är otroligt rastlös! Ska se om jag fixar en promenad på lördag... På lördag är det ju Melodifestival! Final och allt... Det "firas" hemma hos Annelie och Fidde tillsammans med nyårsgänget. Då ska vi även planera midsommar! Ser fram emot lördag en massa!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar