fredag 2 mars 2012

Den med mintsmak!

En kola blev det, med mintsmak... Men bara en!
Imorgon blir det en PW innan frukost, tar samma runda med samma musik som i onsdags... Hoppas på samma tid eller snäppet bättre... Fast, med tanke på att jag gick i takt till musiken kan det bli svårt att gå fortare! Eller kanske ska skriva att det blir en PW om barnen sköter sig inatt... Nu inatt var jag vaken 4 ggr med Stora som hade växkvärk, hon var så otroligt ledsen... Masserade och gav alvedon men det hjälpte inte så mycket.. Vid sex-tiden somnade jag i hennes säng... Då hade jag inte sovit många timmar, somnade vid tolv och vaknade vid kvart i ett första gången, sedan kl 2, kl 4 och kl 6... Men barnen ( och P) gav mig sovmorgon till halv tio! Idag har Stora fått feber, runt 39 grader. Vi som ska fira svärmor imorgon på Gröna Stugan, hoppas hon fixar åka dit så jag slipper stanna hemma med henne, känns inte så lockande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar