onsdag 22 januari 2014

Bygga om

Idag var varit en sån där dag på jobbet då tiden bara flygit iväg. Jag har fått massor gjort på min avdelning, men hann såklart inte färdigt. Måste bygga om bland alla kamerastativ. Men jag har ingen bra lösning på hur det ska exponeras på ett bra sätt. Jag har lite idéer men är osäker på om jag kommer få det godkänt. Just nu står allt intryckt i ett hörn och väldigt rörigt, jag vill flytta ut dem så de syns mer. Byta plats med alla väskor. Men det kommer ta nästan en hel arbetsdag och jag har aldrig så lång tid på golvet eftersom jag har kassan förmiddag och kväll jämt.

Jobbar imorgon med sen är jag ledig i 4 dagar. På fredag ska vi fira barnens kusin, på lördag ska vi fira min bror. Massa kalas, vilket innebär en massa frestelser. Men med mina viljestyrka och med tanke på hur motiverande första veckans resultat var så fixar jag det!

Imorgon är det fastedag igen, har ingen matlåda med mig så får åka till Maxi och köpa en pastasallad, får höfta lite, men hoppas jag hamnar runt 500 kcal. Gå en hel dag utan mat fixar jag inte på jobbet, hemma är det inga problem dock . Så när det är fastedag på jobbet så äter jag alla min kcal på min lunchrast.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar