onsdag 29 januari 2014

Snö i massor

Jag har kommit på en bra sak med snön. Man får motion när man skottar. Men det är nog det enda som är bra med snö. Inte ens barnen tycker om snön. Jag frågade om vi skulle ut och åka pulka imorgon när vi är lediga men det ville ingen av tjejerna... "Neeeej mamma, jag vill inte vara ute, det är så kallt, kan vi inte leka inne istället?"... Men skotta behövs det imorgon igen så det ska jag iaf göra. Imorgon är det fastedag igen, ser nästan fram emot dessa dagar numera, det är så skönt att slippa tänka på mat, man bara dricka vatten en hel dag istället. Får se vad jag ska göra för mat imorgon man kan få ganska mycket mat på 500 kcal :)

Nu är snart Tunnelbanan slut så jag äntligen få se fortsättningen på Castle. Det är en riktig bra serie... Längtar dock till Greys Anatomy börjar igen!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar