fredag 10 januari 2014

Syndat

Vet inte vad det har varit med mina barn idag, men det har varit tjurigt och gnälligt hela dagen. Jag har även haft ont i huvudet så jag har inte orkat hitta på något. Men imorgon blir det simhallen och sen ska barnen sova hos mina föräldrar. Petter är ju på Nybro Open hela helgen. Min plan var att gå ut med några vänner i Kalmar, sen blev planen bio + mat i Kalmar, sen blev det samma plan med andra vänner och nu är planen film + mat hos Erica... Det kan ändras fort!

Jag har vart duktig med maten, men har dock syndat idag. Köpte lite goda kolor som jag ätit ikväll. Köpte en liten påse med bara 8 st i, men jag har riktigt dåligt samvete för att jag har syndat. Så imorgon i simhallen får jag nog bita i det sura och simma några längder! Jag har dock kastat min bikini då den var gammal, ful och sladdrig så det är något jag måste lösa först! Jag har beställt en ny (Hittade för 60:- på Halens) men den har inte kommit än tyvärr!

I maj blir det Robbie Williams i Globen. Jag, Jeanette och Erica ska åka och se honom. Han är en av mina favorit-artister och jag älskar swing-musik så det ska bli riktigt kul!

Nu ska jag släpp ut Tuva en sista gång sedan ska jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar